سوالی بی پاسخ..

دوستی یه اتفاقه و جدایی یه قانون....

بعضی روزها که به حد مرگ غمگینی یا حالت بد است، وقتی از تو می پرسند چرا؟ دیده اید حال آدم بدتر می شود؟ چون نمی توانی توضیح بدهی چرا؟ چون هیچ دلیل محکمه پسندی برای این حد از بد بودن نداری...



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت16:45---29 دی 1391
عالی بود به من هم سر بزن


sadegh
ساعت17:43---26 دی 1391
نمیدانم . . .
شب ها من شاعر می شوم . . .
و تورا غزل باران می کنم . . . !!
یا . . .یا تو بهانه میشوی . . .
و من غزل غزل می بارم !؟!


hadi
ساعت17:45---22 دی 1391
سلام....
خیلی جال بود...
خیلی خوشحال میشم به من هم سر بزنیونظر بدی...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 22 دی 1391برچسب:,ساعت17:10توسط arefe | |